Sunday 12 February 2012

post

sorry lame x post , sbb bz sikit , facebook notification belambak , atok pulak sakit , emmmm , pasal aiman lagi shitt , org kate aiman tu curang so aku x tao la betol ke x , mmg sakitkan ati but kite mesti la percaye kat die , g bodo nye aku mintak password die sbb aku nk bukak facebook die , die x kasi , aku rase mesti ade ape-2 , aku sebenarnye tgh mara kat die , but die bole buat ayat yg buat aku cair , mmg aku teros baik ngan die , kwn aku sume nk aku brake ngan die , aku mmg nk brake ngan die , tpi mcm mane sbb die da terlampau syg kan aku . nk buat mcm mane , lagipon aku nk carik pakwe yg matang bukan mcm aiman nie , gedik ahh die . mlm tdi aku tido pukol 12.05 minit tu sbb die la , ngade-2 x nk tido , terpaksa lah aku layan die , btw aku ade byk lagi nk cerite maybe cukup la dulu , esk aku sambong kbye . :*

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.